We zijn gearriveerd!

16 oktober 2019 - Sydney, Australië

Nou daar zijn we dan! Na een lange reis van bijna 23 uur zijn we gisteren om 21.00u in Sydney aangekomen. Onze eerste vlucht naar Hong Kong duurde 11 uur maar ging voor ons gevoel echt heel vlotjes. De vlucht daarna naar Sydney was iets heftiger, het vliegtuigvoedsel had er namelijk voor gezorgd dat onze maag en darmen een beetje overstuur waren. Ook waren we het lange zitten wel een beetje zat. Gelukkig konden we ons prima vermaken met spelletjes, muziek luisteren, kletsen en wat lezen.

Eenmaal in Australië werden we fors gecontroleerd, allerlei papieren invullen, zelfs een zak snoep of een stroopwafel moest al aangegeven worden. Bij de douane werd uitgebreid gekeken of de pasfoto in ons paspoort wel overeen kwam met ons gezicht. Bril op, bril af. Maar uiteindelijk hadden we allebei een T op ons formulier staan. Dus goedgekeurd :)

Daarna werden we met een busje opgehaald van Australian Backpackers. Samen met nog 18 anderen. Met hen zitten we de eerste week in het hostel en daarna gaan we zelf op pad. Onderweg zijn we langs het Opera House gereden voor een foto stop. Toen beseften we: we zijn er gewoon echt!

Om 1.00 uur gingen we slapen en om 3.30u waren we weer klaar wakker. Welkom jetlag :)

Voordeel: we hebben al lekker gedoucht en kunnen zo op het strand de zonsopgang gaan bekijken.

P.s. Alle tijden zijn Sydney tijden, voor de NL tijd: trek er 9 uur vanaf.

1. Corrie:
    16 oktober 2019
    Leuk! Fijn om te horen dat het goed ging. Ook heel geruststellend om te lezen dat jullie een voordeel zien aan het vroege opstaan. ;) #ochtendmens
  2. Yvonne Bakker:
    17 oktober 2019
    Wow! Fijn dat jullie er zijn. Ga er van genieten Lianne.
    Groetjes Yvonne Bakker